Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Σας ευχαριστώ

Ειλικρινά χαίρομαι πολύ όταν διαβάζω τα σχόλια που μου αφήνετε. Εξ΄ου και ο λόγος που δημιουργήθηκε αυτό το blog. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση, είναι σημαντικό να υπάρχει στήριξη.
Το mylittlenicko.blogspot.com είναι η πρώτη δημοσιευμένη ιστορία ατρησίας οισοφάγου στο ελληνικό διαδίκτυο και απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να μάθουν για την πάθηση. Απευθύνεται σε γονείς που πιθανόν αντιμετώπισαν ή αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα.
Όταν έμαθα ότι ο μικρός μου πάσχει από ατρησία οισοφάγου, δεν γνώριζα ούτε καν τι σημαίνει ο όρος. Στην προσπάθεια μου να μάθω, το ελληνικό internet δεν βοήθησε και πολύ, οπότε κατευθύνθηκα προς τα ξένα site. Tο αμερικάνικο eatef.forum ήταν το πρώτο site που επισκέφθηκα και ομολογώ ότι σ΄αυτό βρήκα πολλές από τις απαντήσεις που έψαχνα. Όλα όσα δεν μπορούσαν να μου πουν οι γιατροί και αφορούσαν την φροντίδα ενός τέτοιου παιδιού, ήταν εκεί. Ο τρόπος με τον οποίο με αντιμετώπισαν και με δέχτηκαν στην κοινότητα τους, είναι πράγματι αξιοθαύμαστο.
Βλέπεις όταν βρίσκεσαι μόνος σου σε μια ξένη χώρα και έχεις να αντιμετωπίσεις τέτοιες καταστάσεις, πιάνεσαι από οπουδήποτε. Ένα μέιλ, μια κουβέντα, ακόμα και από κάποιον που δεν γνωρίζεις, είναι αρκετό για να βγάλεις άλλη μια μέρα....και άλλη μια μέρα!
Ο Νικόλας μου έδωσε ένα μάθημα ζωής και αυτό το μάθημα μοιράζομαι εδώ μαζί σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου